HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

72.,Harapjad és rágjad…(p)

2009.02.24. 15:41 Erdős Pál Attila (sodrelap)


 

 
                                Harapjad és rágjad…
 
 2010 dec.24. szenteste 001.jpg
 
                                       Kis unokáim nemegyszer kérdezgetnek,
                                       engem, mi volt már és mi nem volt rég,
                                     amikor én voltam még aprócska gyermek.
                                              Alig akarják elhinni, hogy én
 
                                             csak fekete –fehér televízióban
                                            nézhettem mesefilmeket, színes
                                          tévé, de még a számítógép is óhaj
                                           szintjén jelent meg. Jóllehet, kinek
 
                                        töméntelen pénze volt, már akkoriban
                                         is meglephette műszaki csodákkal
                                       magát. Bence unokám valamelyik nap
                                           megéhezett nálunk, így fogára
 
                                      valót kért. Eléggé el voltam foglalva,
                                          ezért egy szelet kenyeret és egy
                                  nagydarab debreceni kolbászt nyomtam a
                                          kezébe, kívánva kis Bencének
 
                                   jó étvágyat. Megszeppenten kérte, vágjam
                                      fel ezt a vastag kolbászt, de most „rém”
                                     szigorúan szóltam: - Harapjad és rágjad,
                                       én is így tettem rég. - Mert nem volt kés!
 
 
                                                    (Erdős Pál Attila)
                                  
 

 

                                 

 

                                              

    

 

                                        

                            

Szólj hozzá!

Címkék: tévé fehér fekete pénz gyermek számítógép attila színes televízió pál elhinni unoka mesefilm akarni erdős sodrelap óhaj kérdezni harapni rágni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr90963164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása