HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

617., Nyertem…

2009.12.18. 21:59 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                        Nyertem…
 ákos ballagás 2013.05.30. 013_1.jpg
 
                     Ákos unokámmal sétáltam minap,
                      amikor is a három éves gyermek
       halkan megkérdezett: - Papa, mondd csak, mit kap
                   Ákos szülinapjára tőled? - Dermedt
 
                 csendben hallgattam, tán szülei otthon
                   beszélgettek az ajándékról. - No, jól
              van - gondoltam, majd egy bankautomata
                előtt megálltunk, zsebpénzem elfogyott
 
                  éppen. Ákoska nagy érdeklődéssel
                 figyelt engem, ahogyan én a megkért
             pénzt számoltam a kezemben. Nevetve és
                 tapsolva így kiáltott: - Papa, nyertél!
 
                         (Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap szülő ákos gyermek ajándék attila papa otthon nyerni pál unoka hallgatni kapni sétálni bankautomata erdős sodrelap megkérdezni dermedni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr151607892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása