HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

635., Szabadság

2010.01.04. 19:11 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

               Szabadság
 
 
 
     Még ma is magamon viselem fogságaim
          sebeit. Katonai tapasztalataim
       engem az élet még nagyobb tiszteletére
       tanítottak meg. Azok a gondolataim,
 
       emlékeim jutnak eszembe, amikor is
         a méltánytalan fogdabüntetéseimet
    letöltvén elhagytam a laktanyát. Felettem
      egy szépséges platánfa zöld leveleivel
 
    nem tudtam betelni, élveztem a fenséges,
      ragyogó kék égboltot, amely érdekes
   módon máskor talán a legközönségesebb
    látnivaló, csakúgy, mint az a kis énekes
 
    madárka, ahogy felröppent az egyik ágról.
   Most is érzem a bizsergést, bár testem öreg,
  minő fontos a szabadság: az ember fel sem
    fogja, mennyire, míg el nem veszik tőle.

Szólj hozzá!

Címkék: élet ma gondolat emlék szabadság büntetés attila tisztelet tapasztalat fogság ész katona pál seb fogda tanítani viselni erdős sodrelap méltánytalan

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr871645960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása