HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

710., Nyitott elme

2010.03.21. 21:09 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

 
               Nyitott elme
 
 
          Idővel, ha nem is minden fenntartás
        nélkül, de elfogadtam, sőt igényeltem:
         kritizálják a munkámat, mert, ha már
          nem bíráltak a társaim, úgy éreztem,
 
         hogy nem ténykedtem eleget. Életem
     nagy részében inkább dolgoztam olyannal,
           aki értette dolgát, de nem kedvelt,
         mint olyannal, ki szeretett, de ostoba
 
         volt. Hiszek ma is a nyitott elmében,
         ámbátor attól még mindig eszelősen
         tartok, csak ne legyen olyan elmésen
        nyitott, hogy az ész kieshessen belőle.

Szólj hozzá!

Címkék: élet munka attila idő ostoba ész társ pál dolgozni érezni érteni elfogadni kritizálni erdős sodrelap nyitni bírálni fenntartás igényelni ténykedni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr811857729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása