HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

723., Azok az ősz hajszálak…

2010.04.02. 22:42 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

    Azok az ősz hajszálak…
 
 
          Barátom bőszen rám kérdez:
       - Öregem, van ősz hajszálam?
           Csöndesen fejét kémlelem.
        - Már miért lenne? Ha láttam
 
          volna, biztos szóvá tettem
     volna…-  s elképedem. - Hibbant
       nem, inkább nyugtalan lettem.
      Ismersz engem, milyen higgadt,
 
 s békés vagyok. Kinyuvaszthatsz,
            ha hazudok. De a pipa
   megesz. - Mért’ vagy ily nyugtalan?
       - Hát az ősz hajszálak miatt!
 

Szólj hozzá!

Címkék: ősz attila öreg tenni barát nyugtalan pál hazudni hajszál békés látni erdős sodrelap higgadt kérdezni ismerni elképedni kémlelni hibbant kinyuvasztani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr851890867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása