HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

760., Hagytam és engedtem…2

2010.05.09. 19:18 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                              Hagytam és engedtem…
 
 
                                       Milyen voltam? Hagytam őt szabadon,
                                                 látóhatáron túl is repülni.
                                          Ilyetén nem zsinegeltem össze
                                               törékenynek tűnő szárnyait.
 
                                              Mikor felnézek a csodálatos
                                             türkizkékes égboltra, hevülni
                                          érzem vérem, és újfent feledem
                                                életemnek sötétebb árnyait.
 
                                          És engedtem őt szárnyalni folyók,
                                        dombok, hegyek, és tengerek felett,
                                           az aranyszínű madarak között
                                         csendesen - hangtalanul megbújva.
 
                                             Már ábrándozok s fantáziálok
                                                 s elragad a színes képzelet,
                                           mily csodás,én is velük repülök
          - e szárnyalást soha meg nem unva.
 
                                         Szememet most behunyom, álmodok,
                                              láthatatlanná válok, éltető
                                            lehelet vagyok, érzem lélekké
                                              változott határtalan szerelem.
 
                                             Arany áhítat, arany hódolat,
                                           oly izzó, oly tüzes, oly égető,
                                           oly lángoló, mámoros szenvedély:
                                         mily csak egy lélekember szerelme.
 
                                           Oly vonzalom kerít hatalmába
                                         ugyanúgy, mint egykoron, amikor
                                          megpillantottam egy sétahajón.
                                          Nincs oly erő, mely megállíthatná
 
                                            szerelmem, így az égből karjába
                                            ereszkedem. Ígértem annyiszor
                                           dicstelen önmagam megtagadom.
                                             Bárcsak újra elvarázsolhatnám.

Szólj hozzá!

Címkék: élet vér attila tenger folyó hegy égbolt pál látóhatár szárny érezni árny feledni erdős repülni sodrelap hagyni engedni zsinegelni felnézni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr301986588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása