HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

801., Igazság

2010.06.21. 14:46 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                  Igazság
 
 
                 Úgy éltem le az életem javát,
          hogy mindig nagyon ügyeltem arra,
             nagyjából igazam legyen, olybá
           ez az állapot sokkal jobb, mint ha
 
            teljes mértékben tévedtem volna.
             Korán felismertem szerencsére,
            hogy az igazság lehet ugyan vak,
                  ámde jó a hallókészüléke.

Szólj hozzá!

Címkék: élet szerencse attila igazság állapot vak igaz pál hallókészülék mérték élni erdős tévedni sodrelap ügyelni felismerni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr302098122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása