HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

824., A házasság értelme (N143)

2010.07.21. 14:07 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                A házasság értelme
pali névnap 004.jpg
 
 
 
                    Életem alkonyához közeledvén
                most már tudom, az élet java: a zöld
                      s a túlérett közötti röpke idő.
                     Eközben a házasság értelmén
 
              azért elgondolkodhattam. Nemzettem
            két szép gyermeket, de nem ez a lényeg,
              hanem az: mindkettőből tisztességes
                     és jóravaló felnőttet neveltem,
 
                 édes feleségemmel egyetemben.
                És a gyermeknevelés nem értelmi
                kérdés. Nem azon múlik az érdemi
                megvalósítás, mi van a fejünkben.
 
               Ha így volna, akkor a legokosabb
              emberek lennének a legjobb szülők,
              De én nem ezt tapasztaltam. Őszülő
            fejjel annyit mondhatok megfontoltan:
 
                    jó szülő az, aki a józan esze
                  szilárd talaján mozogva neveli
               gyermekét, szíve - zsigerei teszik
                  igazán jó szülővé, nem a feje.
 
         (Budapest, 2010. 06.30. Erdős Pál Attila)
 

Szólj hozzá!

Címkék: élet zöld felnőtt gyermek attila idő nevelés házasság alkony értelem pál erdős sodrelap elgondolkodni tisztességes közeledni túlérett nemzeni jóravaló

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr522166161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása