HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

832., Egyensúlyozás

2010.08.01. 21:59 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

            Egyensúlyozás
 
 
 
         Amikor gyermekeim tinédzserekké
          váltak, elgondolkodtam azon, ideje
     szakmát cserélnem: kötéltáncos lehetnék,
        hiszen az egyensúlyozásban sikerre
 
      vagyok ítélve, nagy gyakorlatra tettem
   szert, merthogy nagyon nehéz és idegőrlő
        megtalálni az arany középút keskeny
   mezsgyéjét a „túl sok” és „túl kevés” között.
 
      A túlzott kíváncsiskodás nem tanácsos,
           ámde érdeklődést kell tanúsítani,
       a túlzott naivság sem, és a túlságos
         okoskodás sem vezet célra. Újítani
 
     kellett a gyermeknevelésben, gondoltam
         egy nagyot és beleolvadtam a képbe,
   de mikor kellett, szilárd támaszt nyújtottam.
       Jelenthetem: gyermekeim révbe értek.
 
 
   (Budapest, 2010. 07. 22. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: siker gyermek szakma attila gyakorlat arany tinédzser pál megtalálni erdős érdeklődni sodrelap idegőrlő válni elgondolkodni ítélni kötéltáncos cserélni mezsgye újítani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr452192045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása