HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

850., Nincs mit szégyellnem…

2010.08.20. 20:43 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

           Nincs mit szégyellnem…
 
 
        Sportolóként nem hagytam, hogy a kudarc
            a szívemet fájdítsa és nem hagytam:
               a siker a fejembe szálljon. Fura,
               a pénz és a siker nem változtatta
 
               meg az énem, csak felerősítette
              meglévő tulajdonságaimat. Nincs
           mit szégyellnem közel két évtizedes
                pályafutásom során, - bár igazi
 
         nagy trófeát nem -,  no de alsóbb szinten
          pinpongban aranyérmeket szereztem,
            ám a sportban méltósággal viseltem
            el, mikor a meccseket elvesztettem.

Szólj hozzá!

Címkék: sportoló siker kudarc pénz szív attila fura pál tulajdonság aranyérem erdős pályafutás szállni sodrelap hagyni változtatni felerősíteni szégyellni fájdítani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr292235862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása