HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

855.,Igazgatni felettébb izgalmas…

2010.08.26. 13:11 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

    Igazgatni felettébb izgalmas…
 
 
        Korán dobtak engem a mélyvízbe szüleim.
         Iskolámat otthagyván szabad prédájává
       válhattam mindenkinek. Munkahelyi ügyeim
       meggyőzték százados apámat, csakis katonát
 
      nevelhet belőlem. Főhadnagy elvtárs voltam,
       de váltottam, s majd felcsaptam igazgatónak.
        Igazgatni már izgalmasabb volt, hisz írónak
       lenni is sokkal szórakoztatóbb, mint irónnak…

Szólj hozzá!

Címkék: szülő iskola mélyvíz ügy igazgató attila izgalmas író munkahely pál szórakoztató százados erdős préda sodrelap válni dobni igazgatni főhadnagy irón

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr62249385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása