HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

886., Hű maradtam önmagadhoz…

2010.09.28. 20:04 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

         Hű maradtam önmagadhoz…
 
 
                    Egész életemben arra törekedtem,
                   hogy önmagam elsőrangú változata
               legyek, ne pediglen mások másodrendű
                  árnyalata. Ilyetén bevallom: hatvan
 
                  évem alatt nem kötöttem az énemet
               szorosan a társadalmi rangomhoz, majd
                     miután elveszítettem az utóbbit,
                 csekélységemet se ránthatta magával.
 
 
        (Budapest, 2010. szeptember 24. Erdős Pál Attila)
 

Szólj hozzá!

Címkék: élet attila rang kötni pál változat társadalmi árnyalat törekedni maradni elveszíteni másodrendű erdős sodrelap bevallani elsőrangú rántani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr202330458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása