HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

900.,Legjobb… ( p)

2010.10.12. 21:27 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                         Legjobb…

 

 

                   Igényességemmel néha az őrületbe

                kergetem a környezetemben élőket, de

                 megéri magasra tenni a lécet: ha csak

           a legjobbat voltam hajlandó elfogadni magam

 

             számára, elárulom, sokszor meg is kaptam.

               Nekem voltak s vannak ideáljaim, rabja

            nem vagyok a mennyiségnek, így nagyon jól

         megkülönböztettem a legjobbat, a legrosszabbtól…

 

 

           (Budapest, 2010. október 5. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: rab attila igényes környezet legjobb él őrület pál kapni ideál megéri elfogadni erdős léc mennyiség sodrelap elárulni megkülönböztetni kergetni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr932366694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása