HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

932., Esti mesém…(p)

2010.11.17. 10:37 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                         Esti mesém…
 
 
            
             Amikor csak megtehettem, mindig meséltem
                 gyermekeimnek: Attilának és Emesének
                   Róka Rudi s Túró Rudi kalandjairól.
              Egyik este észrevettem, hogy álmatag szavaimtól
 
               kislányom elkezdett bódulni – elaludni.
         Halkan suttogtam egy – két szót, majd adtam puszit
                 mindkét orcájára és indulni készültem,
     ő így szólt: - Folytasd apa, a szemem alszik, nem a fülem!
 
 
           (Budapest, 2010. november 6. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: mese apa gyermek attila róka szó túró rudi kaland fül emese pál aludni észrevenni kislányom erdős sodrelap megtenni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr492454359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása