HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1027.,Ma reggel arra ébredtem…(p)

2011.02.23. 15:31 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                       Ma reggel arra ébredtem…
 
 
                                 Ma reggel arra ébredtem, hogy lélegzem,
                                  eszméletlen érzés fogott el: létezem,
                                    és ez remek, hiszen újabb lehetőség,
                                      kihívás áll előttem! A felelősség
  
                             nap mint nap nyomaszt engem, ámde a leckét
                             megtanultam, nem szállok harcba mindenért.
                                Én mindig felteszem magamnak azt a pár
                                kérdést, amelyeket bizony még manapság
 
                                  is fontosnak tartok az életben. „Számít
                               ez egy év múlva? Egy hónap múlva? Csábít
                              ez a dolog egy hét múlva? Vagy már holnap?”
                                   Néha van úgy, hogy az atya tanácsot ad…
 
 
 
                              (Budapest, 2011. február 18. Erdős Pál Attila)
 

Szólj hozzá!

Címkék: nap ma harc reggel attila lecke felelősség lehetőség kihívás lélegezni pál megtanulni érezni létezni erdős szállni sodrelap kérdezni ébredni nyomasztani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr742684391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása