HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1037.,Ki voltam, ki vagyok…(N78)

2011.03.04. 15:54 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                          Ki voltam, ki vagyok…
Apu kék p._1.png
 
  
                                     
                                   Szüntelenül szemem előtt tartom,
                                 hogy ki vagyok, késztetésem van rá,
                                 hogy megismerjem önmagam. Vallom,
                                        ennél nehezebb feladat talán
 
                                    el sem képzelhető…, miközben el
                                      kellett tűrnöm a júdáskodást, a
                                     hitszegést, olykor a hűtlenséget,
                                     s ami némi tudathasadást vagy
 
                                      tudatzavart okozott egykoron:
                                  el kellett viselnem - mely frusztrálttá
                                      is tett engem -, néhány barátom
                                       jellembeli, szellemi nagyságát…
 
 
                            (Budapest, 2011. február 21. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: szellem attila szem hűtlen tudathasadás pál feladat tartani elviselni tűrni erdős megismerni sodrelap vallani elképzelni júdáskodni hitszegő tudatzavar

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr562710258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása