HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1047., Cabrió (p)

2011.03.14. 15:47 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                                   Cabrió
 
 
                              Születésnapomra megleptem magam
                              egy Ford cabrióval. Sejtettem, rajtam
                            lesz a „világ szeme”, így másnap reggel
                               bemutattam a kocsit – vágytam erre
 
                              régóta – legjobb barátomnak. Sándor
                          elképedt a csodagépem láttán. - Hányszor
                        mondtam neked Sándor, lesz nagy dobásom,
                              íme itt a járgányom. - Hadd próbálom
 
                             ki hamar! – kiált Sándor, ám először
                             arra kértem őt, vegyen fel egy öltönyt,
                                és máris mehetünk egy próbaútra
                             anyámékhoz. Sándor bólogat, s mutat
 
                               a műszerfalra. - Figyelj jól barátom,
                                  minden automatizált, használom
                               is majd éjjel – nappal a kapcsolókat.
                   Nézd meg, itt van ez gomb, csak megnyomom azt,
 
                                  amikor esik az eső. Jó Sándor
                       ekkor furcsán nézett rám, s így szólt: - Látom,
                              és mondd csak, akkor záródik a tető?
                              - Nem, barátom, hanem eláll az eső!
 
         
                                          (Erdős Pál Attila)
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap kocsi ford világ sándor attila szem barát pál erdős járgány sodrelap vágyni sejteni dobni bemutatni elképedni meglepni cabrió csodagép

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr612738746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása