HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1049., Reinkarnálódtam…(p)

2011.03.16. 14:06 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                          Reinkarnálódtam…
 
 
                          Álmomban reinkarnálódtam,
                          puhatestű csigaként éltem
                        mindennapjaimat. Vágyódtam
                            erdei sétára, bár féltem,
 
                        mégis átmásztam az úttesten.
                        Balszerencsémre elütött egy
                        erős teknőc, elvittek menten
                       egy állatkórházba mentővel,
 
                        ahol megműtöttek, Sikerült
                        megmenteniük az életemet.
                       Csiga páromnak is felderült
                        az arca, mikor felébredtem.
 
                  Meglepetten körülnéztem, s annyit
                mondtam: - Kicsim, bevallom önként,
                   nem emlékszem én semmire, hisz
                     minden olyan hirtelen történt!
 
 
           (Budapest, 2011. március 10. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: nap álom séta attila csiga reinkarnáció pál erdei teknőc úttest élni állatkórház erdős félni sodrelap elvinni megműteni elütni vágyódni átmászni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr442744167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása