HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1060., Első lépés…(p)

2011.03.27. 17:03 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                                          Első lépés…

 
 
                            Életem egy olyan mondat kérem,
                         amit bizonyos, nem én kezdtem, nem
                             én fejezek be, mégis rólam szól…
                              Idejében felismertem, ahhoz,
                             hogy elérjem életemben, amit
                             akarok, első lépésként annyit
                          mindenképpen el kellett döntenem,
                        mit akarok: bölcs nőt, nem röstellem…
 
 
                   (Budapest, 2011. március 17. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: élet első attila lépés pál kezdeni bölcs akarni elérni erdős sodrelap szólni felismerni dönteni röstellni fejezni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr112776053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása