HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1123., Oroszlánvadászat…(p)

2011.05.28. 13:53 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                                Oroszlánvadászat…

 

 

                                   Már kifogytam minden meséből, de Bence

                                       kis unokám ebbe nem nyugodott bele.

                                        Agyam hátsó zugából előbányásztam

                                        egy történetet. - Érdekel a vadászat?

 

                                - kérdeztem Bencust. Tágra nyitott szemekkel

                                  nézett rám. - Kíváncsi vagyok, milyen mese

                                    is lesz ebből. - Egyszer a szavannákon épp

                                             leültem egy akácia alá, azért

 

                                   hogy pihenjek, mikor mögöttem megjelent

                                       egy oroszlán, és a nyakamnál éreztem

                                        a leheletét. - Papa, mit tettél, mondjad

                                   gyorsan… - Hát, felhajtottam a galléromat!

 

 

                                   (Budapest, 2011. május 19. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: mese történet agy bence oroszlán attila szem vadászat pál kíváncsi unoka szavanna zug erdős sodrelap kérdezni leülni akácia kifogyni előbányászni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr82938702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása