HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1212.,Házasságszédelgő…(p)

2011.08.08. 10:35 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                 Házasságszédelgő…

 

 

                   A falum papjának a fülébe jutott,

                 hogy én, mint ifjú hívő gyalázatosan

                    viselkedem. Felkeresett emiatt az

             Isten szolgája, szemrehányón azt mondta

 

              nekem, tudomása van arról, hogy hamis

                     reményeket táplálok ifjú leányok

               szívében, mert három faluban ígértem

              házasságot fiatal szüzeknek. - Pál, mondd

 

                    ezt tanultad tőlem a hittanórákon?

              Hogy vagy képes ilyesmire? Én színleltem

               egy kis megbánást, aztán így válaszoltam:

         - Úgy atyám, hogy van biciklim, hál’ Istennek…

 

 

            (Budapest, 2011. július 29. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: isten pap remény attila falu hamis gyalázat fül szolga leány pál ifjú hívő erdős sodrelap viselkedni táplálni jutni felkeresni szemrehányó

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr453133509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása