HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1269.,Nem félek…(p)

2011.09.22. 21:01 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                                    Nem félek…

apukám beolvasás0022_2.jpg

 

 

                                         Apám nem szerette, ha hibázok,

                                             kivált akkor fogta el a düh,

                                            amikor kétszer is elkövettem

                                           ugyanazt a hibát. Na, de a zűr

 

                                             akkor keletkezett igazából

                                         a családomban, mikor rájöttek,

                                        testvéreimnél „okosabb” vagyok:

                                          új hibákat találtam - száz ötlet

 

                                         is hevert a földön -, amiket én

                                         elkövethettem. De, ettől fogva

                                          nem féltem a tökéletességtől

                                     sem, tudtam, úgy sem érem el soha…

 

 

                               (Budapest, 2011. április 11. Erdős Pál Attila)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hiba család apa okos attila ötlet testvér igaz düh pál szeretni zűr elkövetni erdős félni sodrelap rájönni hibázni keletkezni kivált

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr673247013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása