HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1279.,Gyanús küldemény(p)

2011.10.07. 00:15 Erdős Pál Attila (sodrelap)

               Gyanús küldemény…

 

 

            Váratlan, nem mellesleg szokatlan időben

                 kopogtattak a bejárati ajtónkon, így

                természetesen először a kukucskálón

            leskelődtem és megkérdeztem azonmód, ki

 

          az. Választ is kaptam gyorsan, csomagot hoztak

              nekünk, jóllehet mégis gyanakvóan néztem

              ki a nyíláson. - Hol a csomag? A szállító

                felemelte a nagyméretű dobozt. Szégyen,

 

                de megemlítem, kértem az igazolványát

               is. - Uram – válaszolt a férfi meglepetten,

             ha be akarnék törni Önhöz, kulccsal tenném,

                  s átadta, amelyet a zárban felejtettem…

 

 

          (Budapest, 2011. szeptember 28. Erdős Pál Attila)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: csomag attila idő doboz ajtó váratlan válasz bejárat pál szokatlan hozni erdős gyanakvás sodrelap megkérdezni nyílás kopogtatni megemlíteni leskelődni kukucskáló

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr373284095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása