HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1288.,Siker szele…(p)

2011.10.16. 12:49 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                         Siker szele…
 
 
      
 
       Sportemberként megcsapott a siker szele,
        amelynek receptje rém egyszerű: hozd a
       legjobb formád és az embereknek talán  
      még tetszeni is fog, ezért sem hittem soha
 
        a pesszimizmusban. Ha valami nem úgy
       alakult, ahogy terveztem, én csak mentem
        tovább. Ha arra gondoltam volna mindig,
      hogy elesek, akkor úgy is lett volna. Nekem
 
         olybá tűnik, hogy az embereknek egyik
           legveszélyesebb hibaforrásuk lehet,
         ha elfelejtik azt, mit is szeretnének
         elérni. Jó memória nélkül sincs siker…
 
 
    (Budapest, 2011. október 12. Erdős Pál Attila)
     

                     

Szólj hozzá!

Címkék: siker veszélyes forma attila recept tetszeni pesszimizmus szél egyszerű pál forrás hinni gondolni erdős sodrelap sportember tervezni alakulni megcsapni embr

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr673306597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása