HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1293., Bár ne láttam volna…(p)

2011.10.21. 14:26 Erdős Pál Attila (sodrelap)

           Bár ne láttam volna…

 

      Paplan alatt.jpg

            Még jól emlékszem, mint fiatal diák

            túl korán loptam be magam a csinos

               tini lánykák szívébe, ámde híján

           voltam a bölcsességnek, s értek kínos

 

           meglepetések… Rengetegszer kaptam

            döfést, kisebb és nagyobb pofonokat,

            ám egyik sem járt közelében annak

           a fájdalomnak – amely jó sorsomat

 

           szerte – széjjelzúzta szinte egyetlen

            pillanat alatt – mit akkor éreztem,

           amikor láttam kegyetlen szerelmem

         száját (azt a kecses, édes – érzékeny

 

           ajkát) arra a másik csalárd szájra

         tapadni. Féltékenységem tán együtt

         született a szerelmemmel, s lám mára

         sem múlt el, bár szerelemittas lelkünk

 

          tovaszállt a messzeségbe. Szeretlek

           mégis téged, szeretni is foglak, míg

       be nem dobnak egy fagyos sírba, szentem

             ott sem fogok mást szeretni. Mostani

 

           eszemmel felfogom, elhamarkodtam

           a szakítást, ám ha mégis egymásra

          találnánk, árnyékod inkább elhagyhat,

          mintsem én bármikor is elhagynálak…

 

 

       (Budapest, 2011. október 10. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom lány pofon szív fiatal kínos diák attila bölcsesség tini meglepetés pál látni emlékezni erdős járni lopni sodrelap érni döfés

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr233320000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása