HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1313., Elcsodálkoztam… (N106)

2011.11.07. 12:35 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                       Elcsodálkoztam…

Nem aggódom, de.jpg

 

 

          Korábban minden kincset megadtam azért,

             hogy messzi tájakra eljussak csodálni

           a magas hegyeket, a tengeren tornyosuló

              hullámokat, a csillagok fenomenális

 

              körforgását. A szépség iránti vágyam,

             fogékonyságom olyanná vált, akár egy

       hangvilla, mely zümmögni kezdett az agyamban,

           mihelyt valami gyönyörűbe botlottam. De

 

              így hatvanon túl lenyugodva rájöttem,

            mily ritka, mily bűvös és mily varázslatos

             volt az a pillanat, mikor végre eszembe

          jutott, hogy elcsodálkozzam önnönmagamon…

 

 

         (Budapest, 2011. október 25. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: álom szépség vágy attila táj tenger magas kincs csillag hegy körforgás hullám pál hangvilla erdős sodrelap eljutni megadni elcsodálkozni tornyosuló

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr963360789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása