HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1315.,Váltókezelő (p)

2011.11.09. 14:25 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                    Váltókezelő

 

 

                       Barátom Sándor ujjongva

                         hívott fel a mobilomon

                         köszönte jó tanácsomat,

                   kétszeresen. - Nos, nincs gondom

 

                          többé az újságírással,

                       felmondtam a szerződésem

                        a lapnál. - Hurrá, bíráltam

                        gyávaságod, de öcsém ez

 

                        a múlté, nagy lépést tettél

                        előre – dicsértem Sándort

                         a váltásért. - Jelentkeztél

                         már a vasútnál barátom?

 

                      - Hogyne. Váltókezelőként

                      helyezkedtem el, s nincs titok

                       többé, mert itt jöttem rá én,

                          házasságom is kisiklott…

 

 

      (Budapest, 2011. október 27. Erdős Pál Attila)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: mobil szerződés sándor attila újságírás gond tanács barát pál gyávaság öccs erdős sodrelap köszönni hívni bírálni ujjongani váltókezelő felmondani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr833365877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása