HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1339., Elmúlt az idő felettem is…(p)

2011.12.03. 16:29 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                         Elmúlt az idő felettem is…

 

 

                         Jól nézel ki Pali, hallottam innen – onnan,

                         hajlamosnak tűntem elfogadni, „ni, rajtam      

                          kevésbé fog az idő vasfoga”. Viszont ma

                          elbizonytalanodtam, mikor egy forgalmas

 

                              útkereszteződéshez értem, ahol is

                        észrevettem egy helyes kislányt, aki engem

                        nézett. – Gyere szívem, átvezetlek az úton!

                       A lányka meglepődött arccal, ámde csendben

                     csak ezt mormolta nekem: - De hisz én akartam

                        a bácsit átvezetni, mert ez veszélyes hely!

 

 

                     (Budapest, 2011. november 15. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: szív attila idő pali kislány pál helyes vasfog elfogadni nézni hallani erdős útkereszteződés sodrelap tűnni érni meglepődni elmúlni elbizonytalanodni átvezetni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr223434388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása