HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1354., „…a golyó mindig visszajön…”(p)

2011.12.17. 11:40 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                 „…a golyó mindig visszajön…”

 

 

                               Megszerettem a golfjátékot,

                                ilyetén örömmel meséltem

                              kis unokámnak eme szép sport

                                 gyönyöreiről, azt remélve,

 

                                ő is megkedveli. Tévedtem,

                              egyáltalán nem hatottam meg

                             mondókámmal. - Elregélhetem

                               papa, mi is van pontosan. Te

 

                                beleütsz a bogyóba, aztán

                               kergetheted végig az egész

                              pályán – vázolta fel unokám

                                a golfról alkotott eszméjét –,

 

                                 elárulom őszintén neked,

                               én inkább tekézek, hisz a fő

                           lényeg itt, az ember csak helyben

                             áll, s a golyó mindig visszajön…

 

 

                (Budapest, 2011. december 2. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék sport attila golf papa golyó pál mondóka unoka gyönyör bogyó remélni erdős megszeretni sodrelap mesélni elregélni megkedvelni visszajönni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr43470715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása