HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1409., Egyetlen perc (p)

2012.02.08. 14:53 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                                  Egyetlen perc

 

 

                                     Teremtőmmel kapcsolatba léphettem,

                                         vélt jótettem okán: - Édes Istenem -

                                       szólítottam meg, megilletődötten -

                                     végtelen bölcsességedben mit jelent

 

                                 neked száz év? - Nos, egy évszázad olyan,

                                    akár egyetlen perc – ekként hangzott a

                                          válasza. - A Világegyetem Ura

                                     vagy, tudhatnám, végtelen jóságodban

 

                                      mit jelent százmillió forint? - tettem

                                        fel újabb kérdésemet. Isten szeme

                                    rebbent: - Egyetlen forintot. - Adnál egy

                                      forintot nekem? - Jó, várj egy percet!

 

 

                                (Budapest, 2012. január 5. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: isten kapcsolat jóság attila év bölcsesség világegyetem évszázad úr pál teremtő tett száz lépni perc jelenteni erdős sodrelap megilletődni szólítani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr604078922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása