HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1438.,Már nem vagyok ellenállhatatlan…(p)

2012.03.07. 10:48 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                                                   Már nem vagyok

                                    ellenállhatatlan…

 

 

                                               Fantasztikus buli után hazafelé

                                          menet az én kicsi nejem megkérdezte

                                         tőlem, mostanában biztattak – e engem

                                         a nők azzal, hogy vonzónak, jóképűnek,

 

                                               netán ellenállhatatlannak tartanak.

                                         Lemerevedtem e kényes kérdésre. - Nem,

                                     édes szívem – hebegtem. – Mostanában nem.

                                          - Akkor miért hitted ezt ma egész este?

 

 

                                      (Budapest, 2012. február 17. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: buli attila kérdés fantasztikus pál hinni tartani hazafelé jóképű vonzó erdős sodrelap hebegni biztatni nej megkérdezni kényes ellenállhatatlan lemerevedni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr774294992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása