HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1452., Akár szerethetem is…(p)

2012.03.21. 13:37 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                          Akár szerethetem is…

 

 

                                   Túl rövid az élet

                                  ahhoz, hogy sokat

                               foglalkozzam rozoga

                                külsőmmel, bár félek

 

                                    az öregedéstől,

                                      én elégedett

                             vagyok saját testemmel,

                                  az önemésztésből

 

                                nem kérek. Rettegni

                                  nem fogok: habár

                             csak ez az egy van, akár

                                 még szerethetem is…

 

 

               Budapest, 2012. február 25. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: élet test rövid attila külső pál szeretni akár kérni erdős félni sodrelap foglalkozni öregedni rettegni rozoga önemésztés

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr144330557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása