HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1566., Haldoklom... (N89)

2012.07.15. 23:18 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                                                   Haldoklom…

 

 

                                                                                                                                              DSC00541.JPG

 

                                                             

 

 

   

                                                              

                                                               

 

        

                                                                Érzem, utolsó heteimet tengetem,

                                                          bánom, mennyi álmom nem teljesítettem,

                                                            s fájó, soha nem volt bátorságom a saját

                                                               életemet élni, mindig is szerettem(?!)

                     

                                                                 mások elvárásainak megfelelni.

                                                          Sajnálom, mert tudatában vagyok annak

                                                            is, hogy ez bizony saját döntéseimnek

                                                         következménye, nem volt merszem még arra

 

                                                              sem, hogy valódi – igaz érzelmeimet

                                                                kimutassam – viszályok elkerülése

                                                              végett. Elnyomott, elfojtott érzéseim

                                                               eredménye egy középszerű élet lett

 

                                                              és soha nem váltam azzá, amivé tán

                                                             válhattam volna, a magamba szoruló,

                                                           ki nem mondott keserűség, harag lelkem,

                                                             szívem sorvasztotta, agyamba tóduló

 

                                                                sötét gondolatok - fájó betegségek

                                                                melegágyaként - cincálták idegeim.

                                                          Igazán sajnálom, hogy csak most, életem

                                                               végén ismertem fel – apám intelmei

 

                                                        csak – csak eljutottak hozzám -, a boldogság

                                                             választás kérdése, akár választhattam

                                                              volna, ám valahogyan beleragadtam

                                                            régi mintákba, szokásokba. Akartam,

 

                                                              de, elakadtam. Elfogadtam végül is

                                                                az elfogadhatatlant, a középszerű

                                                                 létet. A változástól való félelem

                                                              arra késztetett (mely azért életszerű!),

 

                                                           hogy magammal és másokkal elhitessem,

                                                                 én voltaképpen elégedett lehetek

                                                          életemmel, miközben lelkem legmélyén

                                                             arra vágytam: fesztelenül nevethessek…

 

                                                                (Köszönettel tartozom B.W.- nek !)

          

 

                                                            (Budapest, 2012. 07. 15. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet hét álom bátorság attila pál szeretni érezni merni megfelelni sajnálni erdős sodrelap fájni elvárni bánni dönteni teljesíteni haldoklom tengetni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr724658764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása