HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1596., Mi vagyok én? (p)

2012.08.13. 13:29 Erdős Pál Attila (sodrelap)

           Mi vagyok én?

                                                               

 

                      Ingatlanügynökként üzleti útra

                 Kecskemétre utaztam, még indulásom

                      előtt hőn szeretett nejem átölelt

               s mélyen a szemembe nézett: - Izgulásom

 

                        oka nem a sikeres üzlet miatti

              aggódásból fakad, hanem abból, hogy hölgy

               van a dologban. Mondd, hű leszel hozzám?

            - Mi vagyok én? Ingatlanügynök vagy jósnő?

 

 

               (Budapest, 2012. 07. 31. Erdős Pál Attila) 

Szólj hozzá!

Címkék: üzlet sikeres út attila szem ok pál szeretni indulni utazni nézni erdős ingatlanügynök sodrelap nej átölelni izgulni aggódni fakadni Kecskemét

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr224709923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása