HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1617., Alig - ruha (p)

2012.09.05. 14:40 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                    Alig - ruha

 

 

                         Alig- ruhában pompázó formás hölgy

                           képére meredtem egy trafik fényes

                              kirakatában, bár nejem csinos nő,

                       epés megjegyzést ejtett el. - Az fix, édes

 

                         párom, ha ilyen volnék, ki sem lépnék

                              a lakásból! Meglepetten ránéztem,

                        magamhoz öleltem, s így feleltem: - Nézd,

                             édes csillagom, ha ilyen volnál, én se…

 

 

                         (Budapest, 2012. 08. 29. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: kép attila trafik fix kirakat hölgy pál csinos megjegyezni formás fényes erdős pompázik sodrelap nej ejteni epés alig-ruha meredni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr14754919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása