HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1618.,Sejtettem, tudtam...(p)

2012.09.05. 15:00 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                      Sejtettem, tudtam…

 

 

                                           Emese lányom mindig hevesen

                                             tiltakozott, amikor a nejem

                                          megpróbálta lefektetni. - Lesem

                                    minden gondolatod anya, szegény fejem

                         

                                            forog, agyam pörög a tengernyi

                                              feladattól, ámde miért akarsz

                                           engem mindig az ágyba küldeni,

                                   mikor még nem is vagyok fáradt – dohogta

 

                                          duzzogva Mesi – s miért keltesz fel,

                                         mikor meg fáradt vagyok? Meglehet,

                                          hogy én voltam az egyetlen ember,

                                        ki tudta, miben sántikált a gyermeke?

 

 

                                    (Budapest, 2012. 08. 30. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: agy anya lány attila fej szegény tudni heves pál gondolni megpróbálni erdős sodrelap nej sejteni lesni forogni lefektetni tiltakozni Emese

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr604756945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása