HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1631., Terápia után... (p)

2012.09.22. 12:37 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                  Terápia után…

 

                           Minap felkerestem egy pszichológus

                             hölgyet, kinek elpanaszoltam, félek

                               kocsival közlekedni Budapesten.

                                 Másfél órás terápia után lélek-

 

                              szakadva futottam a Suzukimhoz,

                              ahogy beestem, máris bevetettem

                             magam a sűrű forgalomba. Otthon

                            a nejem alig ismert rám, önfeledten

 

                       elmeséltem, milyen nagy szükségem volt

                         a lélekbúvárra. - Én csak most értettem

                           meg igazán, hogy miért vágnak elém

                            olyan sokan a forgalomban édesem,

 

                            arról nem is beszélve – ami engem

                    mindig is frusztrált, - hogy miért gyorsítanak,

                               ha előzni akarom őket. - Miért?

                      Mert hülyék. Hogy vennék el a jogsijukat…     

 

 

                       (Budapest, 2012. 09. 19. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: terápia kocsi forgalom pszichológus attila hölgy pál lélekbúvár érteni előzni erdős félni sodrelap nej elmesélni felkeresni közlekedni elpanaszolni belevetni Budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr684795717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása