HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1633., Ahol keresik az ember hajszálát… (p)

2012.09.23. 14:19 Erdős Pál Attila (sodrelap)

      Ahol keresik az ember hajszálát…

 

 

                                      Évekig saját hajvágó gépemmel

                              formáztam hajkoronám, majd gondoltam

                                    egyet és felkerestem a régen nem

                                látott fodrászomat. - Megkopaszodtam

 

                                  - sóhajtottam, ahogy belehuppantam

                                  a kényelmes ülésbe. Néhány ügyes

                                     ollócsattogtatás után fújhattam

                                  a maradék hajamat is. - Ne büntess

 

                              tovább Istenem, hagyd meg nekem ezt a

                             pár hajszálat – fohászkodtam, s jeleztem,

                                   fizetni szeretnék. - Kétezer, de ha

                              szeszt és habot is kér, akkor egy ezrest

 

                             csapjon még hozzá. - Mégiscsak hallatlan,

                                 hogy én ugyanannyit fizessek ezért,

                                  a hajvágásért, mint egy sűrű hajjal

                              megáldott ember – berzenkedtem – felét

 

                              nyugodtan elengedhetné. - Nos, drága

                                uram, fogadja el, mint jó keresztény,

                                 hogy Ön nálam ezentúl már nem a

                                    vágást fizeti, hanem a keresést…

 

 

                            (Budapest, 2012. 09. 23. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: gép attila olló haj fodrász pál kényelmes látni gondolni erdős sodrelap fújni hajvágó felkeresni sóhajtani fohászkodni Isten formázni megkopaszodni belehuppanni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr674797569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása