HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1648., Vendéghívás... (p)

2012.10.04. 12:10 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Vendéghívás…

 

 

Vendégeket hívtam, ami páromat

váratlanul érte, pillantásai

jelezték, neheztel: csápjaimat

messzire nyújtottam. Biztatásai,

 

hogy önálló legyek, addig tartottak,

míg ki nem léptem az ajtón, ám ha

hazaértem, repült nyakamba

a póráz. Az egyik vendégem látta

 

milyen elnyomásban máris is élek. - Palikám,

mondd meg őszintén, mert eszméletlenül

érdekel, mikor ismerted meg Linát?

- Azután, hogy elvettem feleségül…

 

 

(Budapest, 2012. 09. 30. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: attila pár vendég lenni pál tartani önálló erdős repülni sodrelap csáp jelezni biztatni érni hívni váratlanul nyújtani hazaérni neheztelni pillantani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr794819646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása