HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1723., Nincs türelme…(p, k)

2012.12.22. 11:45 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Nincs türelme…

 

 

A Dagály – fürdőben kihívtak

egy sakkpartira, mert kivívtam

játékommal a szimpátiát.

Akkortájt, mint egy vidám titán

 

megragadtam minden alkalmat,

hogy tudásomat megmutassam,

támadtam bástyámmal, lovammal,

királynőmmel, és a futómmal,

 

gyűlt a közönség a medence

szélén. Egyszer csak megremegtem

és hátrafordultam, egy fickó

mereven bámult rám: - Te filosz,

 

már megbocsáss, három órája

állsz a hátam mögött, hogy lássad,

miként sakkozom. Mért’ nem ülsz le?

A srác meglepett: - Nincs türelmem…

 

(Budapest, 2012. december 21. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: játék tudás attila vidám titán alkalom királynő pál türelem szimpátia erdős bástya sodrelap megmutatni támadni kihívni megragadni Dagály - fürdő sakkparti kivívni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr814977242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása