HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1856., A hit (N69)

2013.03.30. 17:20 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 A hit

A hit.jpg

Az életemben voltak olyan

időszakok, mikor aggódtam

sorsom, családom sorsa miatt,

a rettegéseim álmatlan

 

éjszakákat okoztak, ámde

a szilárd hitem olyan volt, mint

a puha párna… Megértettem,

én csak akkor győzhetek – nyerni

 

már sportemberként is imádtam –,

ha hiszek következetesen

benne, hogy méltó vagyok rá. Az

életem látszatra meglehet,

 

hogy olyan, mint a versenybringa,

amely hiába rendelkezik

tíz sebességi fokozattal,

csak hetesig tudom tekerni…

 

(Budapest, 2013. március 29. Erdős Pál Attila)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet család éjszaka attila sors puha nyerni szilárd párna pál győzni álmatlan megérteni erdős időszak sodrelap sportember aggódni okozni rettegni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr495184486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása