HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1910., Akinek nincs humorérzéke…(p)

2013.05.19. 14:54 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Akinek nincs humorérzéke…

akinek nincs humorérzéke....jpg

Elhasaltam szakrajzból

és matekból, emiatt

szégyelltem magam. Attól

tartottam az apám kiakad

 

majd a bukásomtól, így

azonmód cselekednem

kellett. Apu szemei

tágra nyíltak, mikor bele –

 

tekintett a bizibe,

kivétel nélkül ötös

osztályzatokat lelt fel

benne. – Azt mondtad, hogy tökös

 

srác vagyok, s jó jegyeket

szeretnél végre látni,

így elhoztam Benedek

bizonyítványát. Felvágni

 

nem akarok, de kinek

a humorérzéke nincs

helyén, az a többiek

kegyétől függ. A humor kincs!

 

(Budapest, 2013. május 15. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: apa bukás matek attila pál osztályzat tartani tekinteni cselekedni erdős kegy sodrelap humorérzék szégyellni szakrajz elhasalni kiakadni tágra nyílni fellelni felvágni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr275307075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása