HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1984., Csuda fogyókúra (p)

2013.07.28. 10:55 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Csuda fogyókúra

 

2009 apa kövér szenteste 026.jpg

Derűs kedvesem teltsége zavart,

így én egy fogyókúrát eszeltem

ki, a  Lehel hűtőnkbe beragasztottam

egy feltűnően csinos, lengyel meztelen

 

hölgyemény fényképét, így amikor

szeretett nejemnek enni támad

kedve, s amint kinyitja a hűtőajtót,

máris egyből szemben találja magát a

 

fotóval, és azonmód szégyellni

kezdi túlsúlyát. Nos, a tervem jó

volt,  de csak részben, nejem újfent vérbeli

nő lett, míg én úgy meghíztam, mintegy disznó.

 

(Budapest, 2013. július 26. Erdős Pál Attila)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: lengyel hűtő meztelen fogyókúra attila fénykép kedves hölgy pál szeretni csinos telt erdős sodrelap zavarni csuda derűs Lehel kieszelni beragasztani

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr585429689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása