HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1991., Nem szólt, hogy elmentem… (P)

2013.08.06. 16:06 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Nem szólt, hogy elmentem…

 attila és emeseata album 20_1.jpg

Néhány évi sportvezetői

állásom megkívánta hősi

helytállásom, gyakran repkedtem

versenyekre. Lassan kedvesem

 

megszokta távollétem, míg két

szép gyermekem hiányolt mindég

engem. Történt egyszer: csehekhez

repültem kéthétre. Szerencse

 

mellém szegődött, mivel végre

vehettem egy elemes, kékre

és zöldre pingált Skoda járgányt,

meg egy szép barbie babát. Vártnál

 

sajnos később érkeztem haza,

ámde a vacsoránál laza

módon kezeltek a gyerekek,

fel sem tűnt nekik, hogy hetekre

 

nélkülöztek, mit zokon vettem.

Akkor csak nyolcéves Emese

máris közölte véleményét:

-  Nézd, anyu nem is szólt, hogy elmentél…

 

(Budapest, 2013. július 3. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: verseny cseh szerencse gyermek attila év hős állás kedves pál erdős sodrelap szólni sportvezető hiányolni Emese megkívánni repkedni távollenni szegődni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr535447773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása