HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1996., Ki is a dörzsölt?

2013.08.10. 15:02 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Ki is a dörzsölt?

 

A dörzsölt főnököm.jpg

A dörzsölt főnököm behívatott

az elegáns irodájába. „Vajon

mit akarhat tőlem ez a majom?

-  gondolkodtam a dolgon, s izgatott

 

állapotban léptem be az ajtón.

-  Ide figyeljen Erdős úr, mikor

felvettem magát, ígérte vidor

arccal, hogy kettő helyett hajlandó

 

dolgozni! A lábammal dobogom,

nyugalom Palkó, most én jövök. – Úgy

is van, tartom a szavam, főnök úr.

A nejem helyett is én dolgozom…

 

(Budapest, 2013. augusztus 10. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: arc majom attila nyugi elegáns főnök pál gondolkodni dolgozni hajlandó felvenni akarni erdős vidor sodrelap izgatni ígérni behívni dörzsölt dobogni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr215454978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása