HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2006., Ha, ha, ha... (É99)

2013.08.20. 15:11 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Ha, ha, ha…

 

 ha,ha, 2.jpg

Még fiatal srácként hamar

a lényegre tértem. – Anna,

legyél már végre az enyém.

Nem hatottam meg, az eszén

 

pedig meglepődtem, hiszen

feleletként olyan ige

módot választott, amelyet

én ritkán használok, s tette

 

ezt háromszor. Feltételes

forma az én egészséges

s páratlan önbizalmamat

lelombozta, ím: - Ha, ha, ha…

 

(Budapest, 2013. augusztus 20. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: fiatal attila ige lényeg ész önbizalom egészséges pál srác választani páratlan használni erdős feltételes sodrelap felelni meglepődni meghatni lelombozni Anna

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr945468230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása