HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2103., Akkor nem szerelmeskedhetek… (P)

2013.11.23. 22:24 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Akkor nem szerelmeskedhetek…

 

Akkor nem szerelmeskedhetek.jpg

Borzasztó morcos hangulatban, késő

éjjel értem haza, gyorsan befaltam

a vacsimat, aztán vettem egy fürdőt

s bebújtam a nejem ágyába. – Apa,

 

ma nem lehet – utasított el nejem.

Erre persze jócskán bepöccentem. – Mért’,

mi van ma? Egészen hihetetlennek

tűnik, de ma minden nő összebeszélt!

 

(Budapest, 2013. november 23. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: attila pál erdős szerelmeskedni sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr305653086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása