HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2226., Én csak téged kerestelek…(É25)

2014.03.30. 22:14 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Én csak téged kerestelek…

 

A sorsom te voltál 2.jpg

 

Én sohasem a szerelmet

kerestem, nem, hanem csak téged,

vállalva, sokáig leszek

csalódott szerelmes, ha mégsem

 

lellek meg időben. Ámde

rád találtam, most boldog vagyok,

mert létezel, s én is képes

vagyok oly szerelemre (adott

 

az Úr szép lelket), amiről

fogalmam sem volt, mindezért

köszönetet mondok. Hívő

ugyan nem lettem, de Istenért

 

fohászkodom már bánatomban.

A szerelem érzése velem

született, mely összhangban

van éltető leheleteddel…

 

(Budapest, 2014. január 17. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: attila keresni pál erdős sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr355886324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása