HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2228., Golden retriever

2014.03.30. 22:38 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Golden retriever

 

Golden retriever.jpg

 

Újságíróként meginterjúvoltam

volna egy aranyszőke celebet, de

ahogy megszólalt, tudtam, olyan sötét,

akár a föld. E helyzet rettenetes

 

volta frusztrált, sajnáltam  a szépséget,

hisz gondoltam, az esze sosem fog jól

működni, de legalább elmondhatja

magáról, egy szép nő. Azóta folyton

 

töröm a fejem, van –e olyan szőke

hölgy, kinek agya is van. Előtűntek

emlékeimben a szőkék, míg végül

rájöttem: a golden retrievernek…

 

(Budapest, 2013. november 4. Erdős Pál Attila)

 

.

Szólj hozzá!

Címkék: attila golden pál erdős sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr845886367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása