HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2229.,Csak ittas volt, nem részeg…

2014.03.31. 23:36 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Csak ittas volt, nem részeg…

 

Csak ittas volt, nem részeg.jpg

 

 

Vádlott így szól a bíróságon:

-  Bíró úr, kicsi a disznóságom,

nem voltam én részeg, csak ittas.

-  Ebben az esetben nincs vita

közöttünk, önt nem egy hónapra

ítélem el, csak harminc napra!

 

(Budapest, 2014. március 31. Erdős Pál Attila)

2 komment

Címkék: részeg attila ittas pál erdős sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr625888424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annachief oreanPT 2014.04.01. 20:54:28

Ez nagy poén ittas vagy részeg egy hónap avagy 30 nap.)) Élvezetes olvasni

Erdős Pál Attila (sodrelap) 2014.04.01. 22:10:59

@Annachief oreanPT: Mikor írtam, én is rötyögtem, képzeld, egyszer már korábban is firkáltam ilyesmit erről a sztoriról, csak elfelejtettem... :-)
Figyeld csak:

Tagad a vádlott…

A vádlott tagad a bíróságon.

- Bíró úr, higgye el nekem, bárhogy

nézzük, nem voltam részeg, csak ittas.

- Hadd gondolkozzam egy kicsit. Tiszta

ügy. Ez esetben nem egy hónapra

ítélem el Önt, csak harminc napra!

(Budapest, 2013. május 2. Erdős Pál Attila)
süti beállítások módosítása